Κατασκευάστηκε τον Δεκέμβριο του 1943 στα ναυπηγεία Southeastern Shipbuilding Corporation στη Savannah της Georgia, με αρχικό όνομα EDWIN L. GODKIN, υπό τη διαχείριση της Luckenbach Steamship Co. Inc., σε μια περίοδο που τα πλοία γεννιούνταν για να αντέχουν στον χρόνο και στην Ιστορία.
Στις 27 Ιανουαρίου 1947, το πλοίο περνά σε ελληνικά χέρια.
Αγοράζεται από τον Θωμά Ν. Επιφανιάδη, μετονομάζεται ΚΟΝΙΣΤΡΑ — πιθανότατα εμπνευσμένο από την Παναγιά την Εικονίστρια — και νηολογείται στον Πειραιά, σηματοδοτώντας την είσοδό του στην ελληνική ναυτιλιακή πραγματικότητα.
Το 1961 πωλείται στη Marestella Compania Naviera S.A. και μετονομάζεται ERETRIA, ενώ το 1967 αλλάζει ξανά ιδιοκτησία, περνώντας στην Katerina Compania Naviera S.A., λαμβάνοντας το όνομα ERATO και υψώνοντας τη σημαία της Σομαλίας.
Ύστερα από σχεδόν τρεις δεκαετίες συνεχούς δράσης και διαδοχικών μεταμορφώσεων, το πλοίο ολοκληρώνει το ταξίδι του το 1971, όταν διαλύεται στο Castellón της Ισπανίας.
Μια ναυτική ιστορία γεμάτη αλλαγές ονομάτων, σημαιών και προορισμών, που θυμίζει πως κάθε πλοίο κουβαλά κάτι περισσότερο από σίδερο: κουβαλά μνήμη.
Πηγή Φωτογραφίας: greekshippingmiracle.org
#SkiathosVoice #Κονίστρα #ΕλληνικήΝαυτιλία #ΝαυτικήΙστορία #GreekShipping



