Μπορεί η φετινή σεζόν να έκλεισε με αύξηση 7% στις πτήσεις και 6% στους επιβάτες, αλλά ο Δήμος Σκιάθου είπε να… το γιορτάσει με το πιο ακριβό “δώρο” των τελευταίων ετών:
500.000 ευρώ για τουριστική προβολή το 2025!
Ναι, καλά διαβάσατε…μισό εκατομμύριο ευρώ για καμπάνιες, διαφημίσεις και “συν-προβολές” με τουριστικούς οργανισμούς.
30.000 € στη Jet2, 25.000 € στην EasyJet, 25.000 € στη Transavia, 30.000 € για… Times Square Νέας Υόρκης (!)
Και φυσικά, μετρό Λονδίνου, Παρισιού, Στοκχόλμης, Ζυρίχης, Βιέννης — όλα πληρωμένα από τα ταμεία του Δήμου.
Αναρωτιόμαστε:
-Πόσοι τουρίστες θα διαλέξουν τη Σκιάθο επειδή είδαν μια αφίσα στο μετρό του Παρισιού;
-Και τι ακριβώς θα κερδίσουμε από την Times Square, όταν δεν υπάρχει ούτε απευθείας πτήση από Νέα Υόρκη;
-Μήπως τελικά προβάλλουμε περισσότερο το… πορτοφόλι του Δήμου, παρά το νησί;
Την ώρα που οι δημότες βλέπουν δρόμους με λακκούβες, σκουπίδια να συσσωρεύονται και βασικές υποδομές να “πονούν”, το να ξοδεύονται τέτοια ποσά για προβολές και περιοδικά προκαλεί εύλογες απορίες…
Η τουριστική ανάπτυξη δεν αγοράζεται με καμπάνιες, χτίζεται με έργα, υποδομές και σοβαρό σχεδιασμό.
Αλλά φαίνεται πως στη Σκιάθο προτιμούμε τα φώτα της Times Square από τα φώτα των δρόμων μας…
