Συνελήφθη, χθες (23-06-2026) το μεσημέρι στη Σκόπελο, από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Σκοπέλου, ένας άνδρας, ως νόμιμος εκπρόσωπος εταιρίας, διότι είχε αναπτύξει στον αιγιαλό ομπρελοκαθίσματα καταλαμβάνοντας έκταση, καθ’ υπέρβαση της παραχωρηθείσας έκτασης χρήσης αιγιαλού.
(Φωτό αρχείου)






