Μπορεί το 2ο AMoS Film Festival να ολοκληρώθηκε, όμως τα “πλάνα” του έρχονται ξανά και ξανά στο μυαλό σαν παλιό κλασσικό φιλμ. Ευχαριστούμε όλους όσοι συμμετείχαν, βοήθησαν και ονειρεύτηκαν μαζί μας. Ευχαριστούμε για τα χαμόγελα, την υποστήριξη, την παρουσία, το κέφι, τη ζωντάνια, την αγάπη, την κατανόηση, την ενθάρρυνση. Ευχαριστούμε τους φορείς που μας τίμησαν με την εμπιστοσύνη τους Δήμος ΑλοννήσουΠράσινο ΤαμείοΥπουργείο Τουρισμού – Ministry of Tourism , Υπουργείο Πολιτισμού, En Lefko 87.7Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ – Επίσημη σελίδα , Seajets , Οργανισμός Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής-ΟΦΥΠΕΚΑ , Πολιτιστικός Σύλλογος Αλοννήσου , ΕΟΔΥΑ, @Alonissos Hotels Association, @Συλλογος Ενοικιαζόμενων Δωματίων και Τουριστικών Επιχειρήσεων Αλοννήσου, Σύστημα Προσκόπων Αλοννήσου.
Προτού μας πεθυμήσετε…we’ll be back!
The 2nd AMoS Film Festival may have come to a close, but its “scenes” keep coming back to mind over and over again, just like an old classic film. We thank everyone who participated, helped out, and dreamed alongside us. Thank you for the smiles, the support, your presence, the joy, the energy, the love, the understanding, and the encouragement. Thank you to the organizations that honored us with their trust.
Before you start missing us… we’ll be back!









