Η Κλεβίσα –Λυδία Μποζίκι από το ΓΕΛ Σκιάθου με 18.395 μόρια «πετάει» για την Νομική. Η υποστήριξή της ήταν διαδικτυακά φροντιστήρια και δήλωσε στα ΓΕΓΟΝΟΤΑ πως ηταν μια χρονιά πολύ δύσκολη, αλλά η ίδια είχε επιμονή στον στόχο. Οι γονείς της είναι δυο σκληρά εργαζόμενοι βιοπαλαιστές που ζουν 23 χρόνια στην Σκιάθο και είναι το δεύτερο παιδί τους που περνάει στο πανεπιστήμιο και μάλιστα με υψηλή βαθμολογία.
Με δυσκολίες και διαδικτυακά φροντιστήρια “πετάει” για Νομική η Κλεβίσα-Λυδία Μποζίκι από την Σκιάθο
ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ






