Φίλες και φίλοι
Χθές στο Υπουργείο περιβάλλοντος παρουσία των υπουργών , Περιβάλλοντος και Ενέργειας κ. Παπασταύρου ,Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Κικίλια ,του περιφερειάρχη Ν. Αιγαίου, των βουλευτών κ.Τριαντόπουλου και κ. Μπουκώρου,του Γ.Γ περιβάλλοντος κ. Βαρελίδη και 9 Δημάρχων των Νησιών που χρηματοδοτουνται , ανακοινώθηκε η χρηματοδότηση έργων τους για την αντιμετώπιση του προβλήματος της λειψυδρίας ύψους 15.000.000€. Χώρίς το ΦΠΑ.
Είχαμε καταθέσει τεκμηριωμένη πρόταση για την αντικατάσταση ολου του δικτύου ύδρευσης του οικισμού της Γλώσσας το οποίο είναι ακατάλληλο λόγω παλαιότητας και με τεράστιες διαρροές νερού προυπ. 2.500.000 € με το ΦΠΑ. το οποίο έργο και εγκρίθηκε χθες.
Ακολουθούν οι χρηματοδοτήσεις :
1) Ολοκλήρωση του νέου κυττάρου του ΧΥΤΑ στο νησί μας με επιπλέον 2.300.000€.
2) Η ανακατασκευή της λιμνοδεξαμενής του Πανόρμου χωρητικότητας 150.000m3 νερού για τις ανάγκες του νησιού.
Προυπ. 6.500.000€.
3) Η αντικατάσταση του παλαιού δικτύου ύδρευσης του οικισμού της Σκοπελου προυπ.3.500.000 € με το ΦΠΑ.
4) Η αντικατάσταση όλων των εξωτερικών δικτύων ύδρευσης που μεταφέρουν νερό από τις 48 γεωτρήσεις στις δεξαμενές του Δήμου μαζί με το σύστημα τηλεμετρίας προυπ.8.000.000€.
Για όλα τα παραπάνω έργα έχουμε καταθέσει πλήρεις μελέτες με όλες τις εγκρίσεις και τους περιβαλλοντικους όρους.
Τώρα έχουμε αρχίσει να μελετάμε πιθανές αφαλατώσεις και που αυτές αν χρειαστεί πρεπει να γίνουν στο μέλλον ,ετοιμάζονταςκατάλληλους χώρους και αδειοδοτήσεις.
Ο’τι σας έχουμε υποσχεθεί θα το κάνουμε πράξη.
Και συνεχίζουμε.
Υ.Γ. ο χάρτης έχει τα νησιά που χρηματοδοτούνται .









