Με επιτυχία ολοκληρώθηκε στην Αλόννησο πριν λίγο καιρό το Σεμινάριο Ενημέρωσης και Εκπαίδευσης για την Αναπηρία Όρασης, που διοργάνωσε το Σωματείο Ατόμων με Αναπηρία Όρασης Ν. Μαγνησίας «Μάγνητες Τυφλοί» σε συνεργασία με το ΚΕΑΤ και υπό την αιγίδα του Δήμου Αλοννήσου.
Μέσα από εκπαιδευτικές και βιωματικές δράσεις, επαγγελματίες, φορείς και πολίτες ενημερώθηκαν για την ορθή υποστήριξη ατόμων με οπτική αναπηρία και τη σημασία της προσβασιμότητας στην καθημερινότητα.
Η ευαισθητοποίηση, η ενσυναίσθηση και η συμπερίληψη αποτελούν θεμέλια μιας κοινωνίας που δεν αφήνει κανέναν πίσω.
Ευχαριστούμε θερμά το Σωματείο «Μάγνητες Τυφλοί», το ΚΕΑΤ, τους εισηγητές και όλους τους συμμετέχοντες για τη συμβολή τους σε αυτή τη σημαντική πρωτοβουλία.






